neděle 22. prosince 2013

Moje Vánoce/ My Christmas

Krásný den,

Dnes jsem na Kozím náměstí dokoupila poslední květiny, bez kterých si Vánoce nedovedu představit a dokončila vánoční výzdobu v mém domě. 

Každý rok si stromeček kupujeme v zahradnictví v Radotíně a skoro pokaždé pak následuje drama, protože se mi buď vůbec nevejde do auta, nebo vejde, ale děti ne...:), tento rok se do auta vměstnal stromek i obě dcery, takže začátek dobrý...

Stromeček zdobíme asi týden před Ježíškem a zatímco já hodinu rozplétám světýlka, holky během deseti vteřin navěsí ozdoby.

Hello everybody,

Every year we buy our tree at a nursery in Radotín and every year I am in trouble as I cannot fit it in my car, or it fits but my kids don't..., but this year I managed to get home everybody including the tree, so was happy...

We decorate the tree a week before Christmas and while I struggle with the lights, the girls are finished with decorating in about 10 seconds.








Každý rok si před Vánoci nakoupím cibulky bílých hyacintů a amarylisů a netrpělivě čekám až se rozvinou, stejně tak miluji vůni eucalyptu, kterým plním snad všechny džbány co mám..

Every year I buy white hyacinth and amarylis bulbs and cannot wait to see the flowers. I also fill  almost every jug I have with eucalyptus as I love the smell. 







Svůj sváteční servise jsem dostala dárkem od své nejlepší kamarádky a mám ho proto strašně ráda...

The beautiful china plates were a present from my best friend and I love it...



A poslední pohled na čisté polštáře a přehoz než si ho vezme do parády naše nové pejsátko..

And the last look at the clean cushions and throw before our doggy will get to it...



 a samozřejmě Betlém...:)


Přeji Vám krásné svátky!

Have a lovely Christmas!


 Vaše Eva L.


3 komentáře:

  1. Moc moc zdravím, přeji krásné a poklidné svátky Zmorkusovic

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně nazdobeno! Přeji krásné a pohodové Vánoce k Vám domů, Evi ♥
    L.

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, nádhera .... přeji krásné Vánoce .... Marki

    OdpovědětVymazat