čtvrtek 24. března 2011

Skříně na prádlo


 Přeji krásný den!
Nevím jestli je to normální, ale strašně se mi líbí krásně upravené skříně na prádlo. Úplně miluji, když si přinesu prádlo z prádelny a svážu si k sobě povlečení na peřiny s polštáři bavlněným tkalounem a proložím je sáčky se sušenou levandulí z našeho obchodu. Svou skříň na prádlo jsem si koupila v bazaru v Karlíně (už byla v této barvě).

To je ona s ložním prádlem z kolekce Ma Maison ...



Toto je  skříň s drátěnými dveřmi z naší kolekce nábytku...





A tady pár krásných skříní pro inspiraci...



foto - Jeanne D'Arc living

Nádhera....

foto - Cabbages and roses

Mějte se krásně.
Eva L.

2 komentáře:

  1. Ahoj Evičko,
    myslím si, že je to zcela normální tvá láska k uspořádání prádelníku a skříně. Nejsi jediná kdo tím trpí i já mám tuto nemoc:)))
    Fotky a skříně jsou nádherné(ta tvá je super)!
    Ahoj Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den,
    Všechno nádherné a moc ráda k Vám chodím nakupovat....,zrovna dnes k Vám mám cestu pro přehoz Nora, jsme z něj úplně vedle.. Moc díky a blog si dávám do sledování :)
    Jitka

    OdpovědětVymazat