pondělí 17. ledna 2011

Co dělám v lednu

Musím upřímně přiznat, že jsem po Vánocích potřebovala trochu času na odpočinek a načerpání nových sil. Ale netrvalo mi to dlouho a brzy jsem se začala těšit na další rok v mém obchodě. Leden je doba slev - a zatímco snad zákazníci mají radost, že se jim podařilo sehnat něco za menší peníz, já se plně soustředím na kolekci Jaro/Léto. Strašně se na ni už těším a doufám, že se Vám naše novinky budou líbit.

Takže co Vás a nás čeká. Než k nám dorazí jarní kolekce (což bude začátkem března), připravili jsme kolekci doplňků na ten nejstylovější jarní úklid. Snad jsem Vás již neodradila ::)).  Můžete se těšit na retro kolíčky, nádoby na prací prášky, krásné utěrky, držáky na mýdlo, ale také nádherné závěsy a polštáře s nápisy a spoustu dalších věcí, které se objeví v průběhu ledna v našem e-shopu a obchodě.




 

Mějte se krásně.

Eva L.

1 komentář: